Dr. Szentes háziorvos

Központi orvosi ügyelet

Szentesi orvosi ügyelet 2024-ben!

Cím

6600 Szentes, Síma Ferenc u. 29-33.

Ügyeleti idő

Hétfő – Péntek
16:00-22:00

Hétvégén és ünnepnapokon
08:00-14:00

Orvosi ügyeleti alapellátást  2023. október 01-től  az Országos Mentőszolgálat szervezi és látja el a 6600 Szentes, Sima Ferenc utca 29-33. szám alatt.

Háziorvosi ügyeleti ellátás

• hétköznap 16:00 – 22:00 között
  • hétvégén, ünnepnapon 08:00 – 14:00 között

Sürgősségi ügyeleti ellátás

• hétköznap 22:00 – 08:00 között
  • hétvégén, ünnepnapon 14:00 – 08:00 között.

A gyermekek ügyeleti ellátását

• hétköznap külön gyermekorvosi ügyelet csak Szegeden érhető el!
  • hétvégén és ünnepnapokon 08:00 órától 20:00 óráig

A SZTE SZAKK dr. Bugyi István Szentesi Multidiszciplináris Centrum SBO épületében (Szentes, Sima Ferenc u. 44-58., bejárat a Kiss Zsigmond utcából) végzik.

Az egységes ügyeleti telefonszám1830

A telefonszám a teljes ügyeleti időszakban, hétköznap 16:00 – 08:00 között, hétvégén, ünnepnapon egész nap hívható.

A mentők vészhelyzeti telefonszáma nem változik, baleset, más közvetlen életveszély esetén továbbra is a 112 (Egységes Segélyhívó Rendszer) hívásával kell segítséget kérni a nap 24 órájában.

Az orvosi ügyeletre érdemes menni olyan esetekben, amikor sürgős, de nem életveszélyes egészségügyi problémák merülnek fel, és azonnali orvosi ellátásra van szükség. Az alábbi esetek példái, amikor az orvosi ügyelet segítséget nyújthat:

Közepesen súlyos sérülések: Egy nem életveszélyes baleset vagy sérülés, mint például mérsékelt zúzódások, törések, vágások, horzsolások, amelyek esetén nem szükséges azonnal mentőt hívni, de az orvosi ellátásra szükség van.

Lázas állapotok: Ha a beteg magas lázzal küzd, amely nem javul az otthoni kezelésre vagy lázcsillapító szedésére, az orvosi ügyelet segítséget nyújthat a tünetek kezelésében és a diagnózis felállításában.

Torokfájás és mandulagyulladás: Ha az erős torokfájás vagy nyelési nehézség hirtelen jelentkezik, az orvosi ügyelet segíthet a gyorsabb diagnózisban és kezelésben.

Hólyaghurut és húgyúti fertőzések: Ha a betegnél hirtelen jelentkeznek húgyúti panaszok, mint például sűrű vizelési ingerek, égő érzés vizeléskor vagy véres vizelet, akkor az orvosi ügyeleten szakember tud segíteni.

Kisebb allergiás reakciók: Ha az allergiás reakció nem életveszélyes, de kellemetlen tüneteket okoz, mint például bőrkiütés, viszketés vagy orrdugulás, az orvosi ügyelet kezelheti a tüneteket.

Élelmiszermérgezés: Amennyiben az élelmiszermérgezés tünetei, mint például hányás, hasmenés és láz, jelentkeznek, az orvosi ügyelet segíthet a hidratálásban és az állapot kezelésében.

Középfülgyulladás: A hirtelen felmerülő erős fülfájás és halláscsökkenés esetén érdemes az orvosi ügyeletet felkeresni.

Hirtelen fellépő erős fejfájás: Ha a betegnek hirtelen és erős fejfájása van, és a házi gyógymódok nem enyhítik a tüneteket, az orvosi ügyelet segíthet a diagnózisban és a megfelelő kezelésben.

Az orvosi ügyeletek olyan intézmények, ahol nincs szükség előzetes időpontfoglalásra. Ha azonban életveszélyes vagy súlyos állapotokról van szó, azonnal hívjunk mentőt vagy keressünk fel egy sürgősségi osztályt.

Az egész csapat, beleértve az orvosokat és az egészségügyi szakembereket, kiemelkedő szakértelmet nyújtottak. Az orvosi központ modern, jól felszerelt, minden vizsgálat és kezelés zökkenőmentes volt.

Kis Ernő

A Dr. Szentes Orvosi Centrumban az orvosok és az egész személyzet rendkívül empátiával és odafigyeléssel fordultak hozzám. A bizalom és az emberi kapcsolat érezhető volt minden pillanatban!

Kozák Ádám

Az egész stáb barátságos és kedves volt. A látogatásom során kiemelkedően gondoskodtak rólam. Az orvosok megnyugtatóan magyarázták el a diagnózist és a kezelési lehetőségeket

Kovács Erika